Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53083
Назва: Methodology for assessing the quality of air passenger service
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Дата публікації: 10-жов-2018
Видавництво: Безпека в авіації та космічні технології: VIII Всесвітній конгрес «Авіація у XXI столітті»
Короткий огляд (реферат): The paper presents a methodology for assessing the quality of services in the field of airport activities, which allows to give scientifically grounded recommendations for increasing the competitiveness of airports in the transport services market while maintaining the required level of passenger service efficiency
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://conference.nau.edu.ua/index.php/Congress/Congress2018/paper/view/5319
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53083
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kniazieva T.V._NAU.docx48.44 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.