Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
dc.date.accessioned2021-11-01T09:56:04Z-
dc.date.available2021-11-01T09:56:04Z-
dc.date.issued2018-10-10
dc.identifier.urihttp://conference.nau.edu.ua/index.php/Congress/Congress2018/paper/view/5319
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53083-
dc.description.abstractThe paper presents a methodology for assessing the quality of services in the field of airport activities, which allows to give scientifically grounded recommendations for increasing the competitiveness of airports in the transport services market while maintaining the required level of passenger service efficiencyen
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherБезпека в авіації та космічні технології: VIII Всесвітній конгрес «Авіація у XXI столітті»uk_UA
dc.titleMethodology for assessing the quality of air passenger serviceuk_UA
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kniazieva T.V._NAU.docx48.44 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.