Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53067
Назва: Теоретичні передумови формування концепції еколого-відповідального маркетингу
Інші назви: Проблеми економіки: науковий журнал
Автори: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Радченко, Ганна Анатоліївна
Дата публікації: 2017
Серія/номер: ;4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53067
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problems-of-economy-2017-4_0-pages-319_325.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.