Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53026
Название: Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг
Авторы: Князєва, Тетяна В'ячеславівна
Дата публикации: 2009
Издательство: Схід: аналітико-інформаційний журнал
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності викорис- тання інструментів маркетингу на кожному з етапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської ус- танови в сучасних умовах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53026
Располагается в коллекциях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10-Kоnyahinа.pdf259.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.