Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВорон, Владислав Богданович-
dc.date.accessioned2021-11-01T07:11:02Z-
dc.date.available2021-11-01T07:11:02Z-
dc.date.issued2021-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52981-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Вавіленкова А.І.uk_UA
dc.description.abstractІнтернет-навчання відноситься до електронного навчального середовища, де, на відміну від традиційного навчання, немає фізичного контакту з однолітками та вчителями, існує свобода часу та простору. Однак електронне навчання робить навчання гнучким до вибору підходу та забезпечує альтернативу для тих, хто з будь-якої причини не може відвідувати традиційні класи. З розвитком технологій та інтернету електронне навчання забезпечило собі хороші позиції в академічному світі. Тепер електронне навчання повністю входить до категорії дистанційної освіти. Дійсно, є численні плюси онлайн-навчання, особливо в сучасний час, але навпаки, існують певні занепокоєння, які призводять до виснаження тих, хто навчається в інтернеті, і які врешті-решт створюють перешкоди для прогресу онлайн навчання. Відсутність інтересу або мотивації є однією з основних речей, яка заважає зростанню електронного навчання, і таким чином вона також збільшує масштаби неуспішності учнів. Дослідники, освітяни та інші фахівці хочуть знати, чи може електронне навчання забезпечити кращі результати отримання навичок та академічні досягнення порівняно з традиційним навчанням. Відповідь можна знайти, лише дослідивши задоволення студента та його мотивацію відобразивши це шляхом фіксування його неуспішності на відрізку всього навчання. Для цього потрібно виконати прийнятне збереження результатів кожного з студента. Без сумніву, в цю інноваційну та технологічну епоху навчання в інтернеті стає більш впливовим і набуває все більшу важливість у світі науковців; тим часом є деякі інші дослідження, які показують, що воно має свої обмеження, або, іншими словами, які надають пріоритет особистому навчанню.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсистеми управління базами данихuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectпрограмний проектuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectелектронний щоденник.uk_UA
dc.titleІнтерактивний додаток для автоматизованого ведення електронного журналу. Компонента роботи з базою данихuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_123бак_Ворона ВБ.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.