Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52981
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ворон, Владислав Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T07:11:02Z | - |
dc.date.available | 2021-11-01T07:11:02Z | - |
dc.date.issued | 2021-07 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52981 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Вавіленкова А.І. | uk_UA |
dc.description.abstract | Інтернет-навчання відноситься до електронного навчального середовища, де, на відміну від традиційного навчання, немає фізичного контакту з однолітками та вчителями, існує свобода часу та простору. Однак електронне навчання робить навчання гнучким до вибору підходу та забезпечує альтернативу для тих, хто з будь-якої причини не може відвідувати традиційні класи. З розвитком технологій та інтернету електронне навчання забезпечило собі хороші позиції в академічному світі. Тепер електронне навчання повністю входить до категорії дистанційної освіти. Дійсно, є численні плюси онлайн-навчання, особливо в сучасний час, але навпаки, існують певні занепокоєння, які призводять до виснаження тих, хто навчається в інтернеті, і які врешті-решт створюють перешкоди для прогресу онлайн навчання. Відсутність інтересу або мотивації є однією з основних речей, яка заважає зростанню електронного навчання, і таким чином вона також збільшує масштаби неуспішності учнів. Дослідники, освітяни та інші фахівці хочуть знати, чи може електронне навчання забезпечити кращі результати отримання навичок та академічні досягнення порівняно з традиційним навчанням. Відповідь можна знайти, лише дослідивши задоволення студента та його мотивацію відобразивши це шляхом фіксування його неуспішності на відрізку всього навчання. Для цього потрібно виконати прийнятне збереження результатів кожного з студента. Без сумніву, в цю інноваційну та технологічну епоху навчання в інтернеті стає більш впливовим і набуває все більшу важливість у світі науковців; тим часом є деякі інші дослідження, які показують, що воно має свої обмеження, або, іншими словами, які надають пріоритет особистому навчанню. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | системи управління базами даних | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | програмний проект | uk_UA |
dc.subject | електронне навчання | uk_UA |
dc.subject | електронний щоденник. | uk_UA |
dc.title | Інтерактивний додаток для автоматизованого ведення електронного журналу. Компонента роботи з базою даних | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2021_123бак_Ворона ВБ.pdf | 2.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.