Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52920
Title: Шляхи підвищення наукометричних показників науковців Національного авіаційного університету
Other Titles: Ways to increase the scientometric indicators of scientists of the National Aviation University
Authors: Іванкевич, Олексій Вікторович
Вахнован, Вікторія Юріївна
Мазур, Віра Іванівна
Keywords: наукова комунікація
наукометрія
наукометричний профіль
профіль науковця
наукометричний рейтинг
бібліотека
інформаційні системи
наукова бібліотека
Issue Date: 1-Oct-2021
Publisher: Інститут педагогіки НАПН України
Citation: Іванкевич О.В., Вахнован В. Ю., Мазур В.І. Шляхи підвищення наукометричних показників науковців Національного авіаційного університету // Український педагогічний журнал. – Інститут педагогіки НАПН України. – Київ, 2021. – №3. – С. 99–105
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі вільного доступу до наукової інформації Національного авіаційного університету (НАУ). Такий доступ, у тому числі через розвиток інституційного репозитарію та відкритих електронних журналів та конференцій НАУ, можливість вільно підтримувати стосунки зі своїми колегами в будь-якій частині світу – одна зі складових подальшого розвитку науки, освіти та суспільства, інтеграції НАУ до світової академічної спільноти. Наявність засобів публікації наукових робіт за світовими стандартами та самореклама науковців за допомогою сучасних наукометричних профілів значно підвищить наукометричні показники як самих науковців університету, так і НАУ у цілому. Пропонується досвід роботи Науково-технічної бібліотеки Національного авіаційного університету щодо пропаганди наукометрії, навчання працювати з сучасними наукометричними системами.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52920
ISSN: 2411-1317
DOI: 10.32405/2411-1317-2021-3-99-105
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НТБ НАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivankevysh2021.pdf325.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.