Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52884
Назва: Вплив рекламної діяльності на міжнародні ринки
Автори: Музика, Вікторія Русланівна
Ключові слова: дипломна робота
рекламна діяльність
стратегії розвитку
маркетингове дослідження
міжнародні ринки
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У сучасному міжнародному контексті, реклама є одним з інструментів маркетингу, що відіграє велику роль в розвитку міжнародної торгівлі та виступає її головним каталізатором розвитку та розширення сфер в яких застосовується рекламна діяльність. Перенасиченість комерційною інформацією та загальна гіпермедійність в економіці спричинює певні зрушення в розвитку міжнародних ринків. Рекламна діяльність одночасно створюючи зацікавленість в певній групі товарів чи послуг, може спричинювати дисбаланс між попитом та пропозицією, тому питання дослідження впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки є актуальним для дослідження. Подальше використання матеріалів дослідження можуть бути використаним компаніями при побудові ринкових стратегій з розвитку та виходу на нові ринки. Метою випускної роботи є виявлення, обґрунтування, аналіз впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання: розкрити та дослідити сутність рекламної діяльності; ознайомитись з особливостями розвитку рекламної діяльності; дослідити особливості розвитку рекламної діяльності на ринку туристичних послуг; проаналізувати динаміку впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки; здійснити аналіз впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки туристичних послуг; визначити проблеми та перспективи розвитку міжнародного ринку туристичних послуг із застосуванням рекламної діяльності. Об’єктом випускної роботи є рекламна діяльність. Предметом випускної роботи є особливості рекламної діяльності на міжнародних ринках
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. е. н. Мізюк Світлана Георгіївна / доцент, к. е. н. Михальченко Інна Григорівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52884
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051_МЕ_МузикаВР.PDF544.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.