Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузика, Вікторія Русланівна
dc.date.accessioned2021-10-20T06:08:39Z-
dc.date.available2021-10-20T06:08:39Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52884-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. е. н. Мізюк Світлана Георгіївна / доцент, к. е. н. Михальченко Інна Григорівнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному міжнародному контексті, реклама є одним з інструментів маркетингу, що відіграє велику роль в розвитку міжнародної торгівлі та виступає її головним каталізатором розвитку та розширення сфер в яких застосовується рекламна діяльність. Перенасиченість комерційною інформацією та загальна гіпермедійність в економіці спричинює певні зрушення в розвитку міжнародних ринків. Рекламна діяльність одночасно створюючи зацікавленість в певній групі товарів чи послуг, може спричинювати дисбаланс між попитом та пропозицією, тому питання дослідження впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки є актуальним для дослідження. Подальше використання матеріалів дослідження можуть бути використаним компаніями при побудові ринкових стратегій з розвитку та виходу на нові ринки. Метою випускної роботи є виявлення, обґрунтування, аналіз впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки. Відповідно до мети були поставлені наступні завдання: розкрити та дослідити сутність рекламної діяльності; ознайомитись з особливостями розвитку рекламної діяльності; дослідити особливості розвитку рекламної діяльності на ринку туристичних послуг; проаналізувати динаміку впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки; здійснити аналіз впливу рекламної діяльності на міжнародні ринки туристичних послуг; визначити проблеми та перспективи розвитку міжнародного ринку туристичних послуг із застосуванням рекламної діяльності. Об’єктом випускної роботи є рекламна діяльність. Предметом випускної роботи є особливості рекламної діяльності на міжнародних ринкахuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегії розвиткуuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectміжнародні ринкиuk_UA
dc.titleВплив рекламної діяльності на міжнародні ринкиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_051_МЕ_МузикаВР.PDF544.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.