Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52667
Назва: | Програмне забезпечення моделювання систем цивільної авіації: Навчальний посібник |
Автори: | Філяшкін, М.К. Калініченко, В.В. Кеменяш, Ю.М. Тупіцин, М.Ф. |
Ключові слова: | математичного моделювання методи моделювання імітаційна модель інерціальна навігаційна система пілотажно-навігаційний комплекс цивільна авіація логічний перетворювач метод найменших квадратів |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Принт-центр |
Бібліографічний опис: | Програмне забезпечення моделювання систем цивільної авіації: навч. посібник / М.К. Філяшкін, В.В. Калініченко, Ю.М. Кеменяш, М.Ф. Тупіцин // – К.: «Принт-центр», 2017. – 256 с. |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному посібнику розглянуто основні поняття, визначення, положення та принципи математичного моделювання, надано класифікацію математичних моделей і методів моделювання. Моделювання є невід’ємною частиною досліджень об'єктів, процесів або явищ, тобто систем. Під моделюванням розуміють дослідження систем на їх моделях з метою отримання пояснень, які цікавлять дослідника. Удосконалення обчислювальної техніки відкрило перед моделюванням величезні перспективи для дослідження процесів і явищ навколишнього середовища. Комп'ютер як інструмент інформаційних технологій відіграє роль підсилювача технології моделювання. Комп'ютерні моделі прискорюють процеси дослідження, роблять їх більш точним. В авіації моделювання є ефективним способом випробування складних авіаційних систем, що доповнює льотні випробування. Воно полягає у відтворенні засобами обчислювальної техніки процесів, ідентичних тим, що мають місце в реальному польоті. У порівнянні з льотними випробуваннями перевага моделювання зумовлено тим, що воно вільно від ряду обмежень і труднощів, властивих льотному експерименту, таких, наприклад, як необхідність дотримання умов безпеки польотів, проблематичність повторного відтворення ситуації, а також меншими матеріальними і часовими витратами, які припадають на одиничний експеримент. При проведенні такого моделювання широко використовуються моделі динаміки польоту літальних апаратів (ЛА), а також моделі основних функціональними підсистемами ЛА: планера, системи управління, пілотажно-навігаційного обладнання, силової установки, тощо. |
Опис: | Рекомендовано Вченою радою Національного авіаційного університету як навчальний посібник для студентів напряму підготовки «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» вищих навчальних закладів (протокол №8/16 від 17.11.16). Може бути корисним науково-технічним працівникам при розробці алгоритмічного та програмного забезпечення пілотажно-навігаційних комплексів, а також фахівцям у галузі розробки та досліджень складних систем цивільної авіації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52667 |
ISBN: | 978-966-97410-4-2 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, навчальні посібники кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЗМС ЦА.pdf | Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів | 3.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.