Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52649
Назва: Особливості формування навчального середовища
Інші назви: Features of formation оf the learning environment
Автори: Купрієнко, Маргарита Геннадіївна
Kupriienko, Marharyta
Ключові слова: навчальне середовище
освітній простір
школа
комунікативний простір
планувальна організація
educational environment
educational space
school
communicative space
planning organization
Дата публікації: 2021
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Купрієнко М. Г. Особливості формування навчального середовища / М. Г. Купрієнко //Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі : колективна монографія. За заг. ред. д-ра іст. н. В. В. Карпова - Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2021. - С.458-478.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає у визначенні особливостей організації навчального середовища загальноосвітніх шкіл. Відповідно до обраної теми застосовані методи дослідження, які включають комплексний підхід, аналіз та синтез зібраних наукових даних; використовується метод порівняння вивченої наукової літератури та пошук джерел. Проведений збір інформації про закордонні та вітчизняні об’єкти навчального спрямування. Визначено особливості формування навчального середовища. У ході роботи також був застосований аналіз теоретичних досліджень та узагальнення практичного досвіду. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що в роботі виявлено особливості формування навчального середовища, об’ємно-просторова, планувальна організація, вимоги до дизайну інтер’єрів та оснащення. В ході проведених досліджень виявлені типи планувальних рішень будівель навчальних закладів, види архітектурно-просторового вирішення комплексів навчальних закладів, створена схема функціональної структури школи, сучасні тенденції проектування закладів освіти, створені рекомендації щодо облаштувань приміщень школи за колірним рішенням, меблевим наповненням та обладнанням, матеріалами оздоблення, освітленням та концепцією простору.
The purpose of the study is to determine the features of the organization of the educational environment of secondary schools. According to the chosen topic, research methods are used, which include an integrated approach, analysis and synthesis of collected scientific data; the method of comparison of the studied scientific literature and search of sources is used. Information on foreign and domestic educational facilities was collected. Peculiarities of formation of educational environment are determined. In the course of the work the analysis of theoretical researches and generalization of practical experience was also applied. The scientific novelty of the obtained results is that the work reveals the peculiarities of the formation of the learning environment, spatial, planning organization, requirements for interior design and equipment. The research revealed the types of planning decisions of educational buildings, types of architectural and spatial solutions of educational complexes, created a scheme of functional structure of the school, current trends in the design of educational institutions, recommendations for the arrangement of school premises by color, furniture and equipment, finishing materials , lighting and space concept.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52649
Розташовується у зібраннях:Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
458-478-Купрієнко.pdfстаття272.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.