Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52649
Название: Особливості формування навчального середовища
Другие названия: Features of formation оf the learning environment
Авторы: Купрієнко, Маргарита Геннадіївна
Kupriienko, Marharyta
Ключевые слова: навчальне середовище
освітній простір
школа
комунікативний простір
планувальна організація
educational environment
educational space
school
communicative space
planning organization
Дата публикации: 2021
Издательство: Baltija Publishing
Библиографическое описание: Купрієнко М. Г. Особливості формування навчального середовища / М. Г. Купрієнко //Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі : колективна монографія. За заг. ред. д-ра іст. н. В. В. Карпова - Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2021. - С.458-478.
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження полягає у визначенні особливостей організації навчального середовища загальноосвітніх шкіл. Відповідно до обраної теми застосовані методи дослідження, які включають комплексний підхід, аналіз та синтез зібраних наукових даних; використовується метод порівняння вивченої наукової літератури та пошук джерел. Проведений збір інформації про закордонні та вітчизняні об’єкти навчального спрямування. Визначено особливості формування навчального середовища. У ході роботи також був застосований аналіз теоретичних досліджень та узагальнення практичного досвіду. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що в роботі виявлено особливості формування навчального середовища, об’ємно-просторова, планувальна організація, вимоги до дизайну інтер’єрів та оснащення. В ході проведених досліджень виявлені типи планувальних рішень будівель навчальних закладів, види архітектурно-просторового вирішення комплексів навчальних закладів, створена схема функціональної структури школи, сучасні тенденції проектування закладів освіти, створені рекомендації щодо облаштувань приміщень школи за колірним рішенням, меблевим наповненням та обладнанням, матеріалами оздоблення, освітленням та концепцією простору.
The purpose of the study is to determine the features of the organization of the educational environment of secondary schools. According to the chosen topic, research methods are used, which include an integrated approach, analysis and synthesis of collected scientific data; the method of comparison of the studied scientific literature and search of sources is used. Information on foreign and domestic educational facilities was collected. Peculiarities of formation of educational environment are determined. In the course of the work the analysis of theoretical researches and generalization of practical experience was also applied. The scientific novelty of the obtained results is that the work reveals the peculiarities of the formation of the learning environment, spatial, planning organization, requirements for interior design and equipment. The research revealed the types of planning decisions of educational buildings, types of architectural and spatial solutions of educational complexes, created a scheme of functional structure of the school, current trends in the design of educational institutions, recommendations for the arrangement of school premises by color, furniture and equipment, finishing materials , lighting and space concept.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52649
Располагается в коллекциях:Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
458-478-Купрієнко.pdfстаття272.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.