Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52643
Назва: Формування корпоративної культури при забезпеченні конкурентних переваг ТОВ «Нова пошта»
Інші назви: Formation of corporate culture while ensuring the competitive advantages of Nova Poshta LLC
Автори: Точен, Анна Євгенівна
Tochen, Anna Yevgenivna
Ключові слова: корпоративна культура
corporate culture
конкурентна перевага
competitive advantage
планування
planning
організація
organization
сервіс
service
дипломна робота
graduate work
Дата публікації: 15-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню проблемних аспектів при формуванні корпоративної культури, розробці пропозицій щодо удосконалення корпоративної культури та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Нова пошта». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам визначення корпоративної культури як базису забезпечення конкурентних переваг підприємств: розкрито сутність конкурентних переваг та виявлено основні їх види, визначено теоретичні засади формування корпоративної культури, проаналізовано особливості світогосподарських підходів до формування корпоративної культури існуючих підприємств. У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз його фінансово-економічної та господарської діяльності, також аналіз існуючої корпоративної культури ТОВ «Нова Пошта». У третьому розділі вказані основні шляхи удосконалення корпоративної культури ТОВ« Нова Пошта», розроблені напрямки удосконалення корпоративної культури підприємства та проведена оцінка ефективності даних пропозицій.
This is devoted to the study of problematic aspects in the formation of corporate culture, development of proposals for improving corporate culture and evaluation of the economic efficiency of the proposals on the basis of the Limited Liability Company "Nova Poshta". The introduction identifies the relevance and practical value of the chosen research topic, the main purpose and objectives of the study, indicates the subject and object of research, indicates the scientific research methods. The first section is devoted to the theoretical foundations of corporate culture as a basis for ensuring competitive advantages of enterprises: the essence of competitive advantages is revealed and their main types are identified, theoretical principles of corporate culture formation are determined, peculiarities of world economic approaches to corporate culture formation of analyzed enterprise. In the second section the general characteristic of the investigated enterprise financial and economical activity and the analysis of existing corporate culture of LLC "Nova Poshta" is carried out. The third section indicates the main ways to improve the corporate culture of Nova Poshta LLC, developed areas for improving the corporate culture of the enterprise and evaluated the effectiveness of these proposal
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Остапенко Тетяна Геннадіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52643
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073_Точен А. Є..pdfдипломна робота1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.