Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52582
Назва: Акмеологічна спрямованість архітектурної освіти
Автори: Дорошенко, Юрій Олександрович
Ключові слова: акмеологічний підхід
архітектор
архітектурна освіта
саморозвиток
самореалізація
самоствердження
креативність
Дата публікації: 14-лис-2013
Видавництво: Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
Бібліографічний опис: Дорошенко Ю.О. Акмеологічна спрямованість архітектурної освіти// Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр./ [редкол. Л.Б.Лук’янова (голова) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Луганськ: Вид-во "Ноулідж", 2013. – Вип. 7. – С.65–89.
Серія/номер: ;Вип. 7
Короткий огляд (реферат): У статті виявляються ознаки і обгрунтовується потреба в реалізації акмеологічної спрямованості архітектурної освіти як передумови саморозвитку, самореалізації та самоствердження креативної особистості на її шляху до зрілості. Актуалізується модернізація підготовки майбутніх архітекторів в університеті та окреслюються шляхи її реалізації на основі акмеологічного підходу та низки супутніх підходів, насамперед, компетентнісного. Розкривається функціонально-результативна сутність поняття "компетентність особистості".
Опис: Актуалізовано дидактичну модернізацію підготовки майбутніх архітекторів в університеті на основі акмеологічного підходу та окреслено перспективні шляхи її реалізації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52582
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
454-ДорошенкоАкмеологіяАрх.pdf778.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.