Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52582
Название: | Акмеологічна спрямованість архітектурної освіти |
Авторы: | Дорошенко, Юрій Олександрович |
Ключевые слова: | акмеологічний підхід архітектор архітектурна освіта саморозвиток самореалізація самоствердження креативність |
Дата публикации: | 14-ноя-2013 |
Издательство: | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи |
Библиографическое описание: | Дорошенко Ю.О. Акмеологічна спрямованість архітектурної освіти// Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр./ [редкол. Л.Б.Лук’янова (голова) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Луганськ: Вид-во "Ноулідж", 2013. – Вип. 7. – С.65–89. |
Серия/номер: | ;Вип. 7 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті виявляються ознаки і обгрунтовується потреба в реалізації акмеологічної спрямованості архітектурної освіти як передумови саморозвитку, самореалізації та самоствердження креативної особистості на її шляху до зрілості. Актуалізується модернізація підготовки майбутніх архітекторів в університеті та окреслюються шляхи її реалізації на основі акмеологічного підходу та низки супутніх підходів, насамперед, компетентнісного. Розкривається функціонально-результативна сутність поняття "компетентність особистості". |
Описание: | Актуалізовано дидактичну модернізацію підготовки майбутніх архітекторів в університеті на основі акмеологічного підходу та окреслено перспективні шляхи її реалізації |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52582 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
454-ДорошенкоАкмеологіяАрх.pdf | 778.52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.