Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52323
Title: Моделювання середовища модульного мотелю
Other Titles: Modeling of the environment of a modular motel
Authors: Сигидюк, Ярослав Володимирович
Syhydiuk, Yaroslav
Keywords: дипломна робота
бакалаврська робота
дизайн інтер`єру
готельне господарство
мотель
модульність
вторинне використання
морські вантажні контейнери
graduate work
bachelor work
interior design
hotel industry
motel
modularity
secondary use
sea freight containers
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Сигидюк Я.В. Моделювання середовища модульного мотелю. – Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 50 с.
Abstract: Сучасний рівень розвитку автомобільної інфраструктури в розвинених країнах світу досягає свого піку. Автомагістралі виконуються по передовим світовим технологіям безпеки та ефективності їх будування. Міську інфраструктуру також максимально оптимізують для максимальної ефективності та екологічного покращення світової ситуації в якій стає все більше доступного автотранспорту для кожної людини. Технологічний розвиток також не стоїть на місці, в найближчому майбутньому увага буде акцентуватись на перспективніших варіаціях інфраструктури пересування. Огляд такого поступового промислового та екологічного розвитку в зарубіжних країнах дає зрозуміти – Україні терміново необхідні ефективні зміни в теперішні політичні, економічні, інфраструктурні ситуації в країні. Українські міста та міжміські автодороги постійно страждають від неякісної інженерної частини проектування доріг, неефективного стратегічного планування вантажних автоперевезень які напряму впливають на швидкість технічної втоми дорожніх покриттів. Для звичайних водіїв та водіїв дальніх вантажних перевезень постають доволі архаїчні проблеми, які вже давно були вирішені в країнах Європи та Америки: Водії авто-вантажівок не мають систематизованих, сучасних закладів для короткого відпочинку. Для них державні Галузеві Будівельні Норми передбачають звичайні придорожні асфальтовані майданчики з мінімальними зручностями: базовим мінімальним освітленням та ямою для відходів. Передбачаються також розпливчаті норми для приватних закладів обслуговування. Постійні затори в великих містах через технічні проблеми на автошляхах, їх завантаженість легковими та вантажними автомобілями. Проблема також в неефективному проектуванні важливих вузлів автошляхів. Недостатня кількість та низький рівень обслуговування стоянок перехоплення на окраїнах міст також несе наслідки на самопочуття та здоров’я водіїв на дорогах. Тому для покращення ситуації на автодорогах України, метою роботи було обране проектування стоянки перехоплення – готельного господарства (мотелю) за концепцією модульності конструкцій та вторинного використання сировини для конструкцій.
The current level of development of automotive infrastructure in developed countries is reaching its peak. Highways are made according to the world's advanced technologies of safety and efficiency of their construction. Urban infrastructure is also optimized for maximum efficiency and environmental improvement in a global situation in which more and more vehicles are becoming more accessible to everyone. Technological development is also not standing still, in the near future the focus will be on more promising variations in transport infrastructure. An overview of such gradual industrial and environmental development in foreign countries makes it clear that Ukraine urgently needs effective changes in the current political, economic and infrastructural situations in the country. Ukrainian cities and intercity roads constantly suffer from poor engineering design of roads, inefficient strategic planning of freight traffic that directly affects the rate of technical fatigue of roads. For ordinary drivers and drivers of long-distance freight traffic there are quite archaic problems that have long been solved in Europe and America: Truck drivers do not have systematic, modern facilities for short breaks. For them, the state Sectoral Building Standards provide for ordinary roadside paved areas with minimal amenities: basic minimum lighting and a waste pit. There are also vague rules for private service facilities. Constant traffic jams in large cities due to technical problems on highways, their congestion of cars and trucks. The problem is also in the inefficient design of important road junctions. Insufficient number and low level of service of interception parking lots on the outskirts of cities also affects the well-being and health of drivers on the roads. Therefore, to improve the situation on the roads of Ukraine, the purpose of the work was chosen to design an interception parking lot - a hotel (motel) on the concept of modular structures and secondary use of raw materials for structures.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к. арх., доцент Гнатюк Лілія Романівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52323
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сигидюк_50.pdfПояснювальна записка2.48 MBAdobe PDFView/Open
Альбом_Сигидюк-min.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.