Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52282
Title: | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Маркетинг» 073 |
Other Titles: | Educational and methodical complex on the subject "Marketing" 073 Учебно-методический комплекс дисциплины «Маркетинг» 073 |
Authors: | Сібрук, Віктор Леонідович Хайдарова, Тетяна Олександрівна Сибрук, Виктор Леонидович Хайдарова, Татьяна Александровна Khaydarova, Tat'yana Aleksandrovna |
Keywords: | маркетинг marketing маркетингова діяльність управління маркетингом маркетингова стратегія комплекс маркетингу marketing management marketing complex управление маркетингом маркетинговая стратегия |
Issue Date: | 11-Oct-2017 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі менеджменту.
Метою викладання дисципліни є поглиблене вивчення теоретичних основ і конкретних методів організації маркетингової діяльності підприємства
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
-засвоєння механізмів, засобів та інструментів практичної реалізації процесу прийняття рішень споживачем;
- оволодіння методами дослідження ринку та аналізу сучасних тенденцій;
- формування вміння розробки ефективних маркетингових планів.
У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен:
Знати:
- зміст процесів та технології маркетингу;
- основи маркетингового планування, його організації, та здійснення;
- інформаційне забезпечення процесу управління маркетинговій діяльністю;
- механізми, засоби та інструменти практичної реалізації процесу прийняття рішень споживачем. This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of management. The purpose of teaching the discipline is an in-depth study of the theoretical foundations and specific methods of organizing the marketing activities of the enterprise The objectives of the discipline are: -mastering the mechanisms, tools and instruments of practical implementation of the consumer decision-making process; - mastering the methods of market research and analysis of current trends; - formation of the ability to develop effective marketing plans. As a result of studying this discipline the student must: Know: - content of marketing processes and technologies; - basics of marketing planning, its organization and implementation; - information support of the marketing management process; - mechanisms, means and tools of practical implementation of the consumer decision-making process. Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области менеджмента. Целью преподавания дисциплины является углубленное изучение теоретических основ и конкретных методов организации маркетинговой деятельности предприятия Задачами изучения учебной дисциплины являются: -засвоення механизмов, средств и инструментов практической реализации процесса принятия решений потребителем; - овладение методами исследования рынка и анализа современных тенденций; - формирование умения разработки эффективных маркетинговых планов. В результате изучения данной учебной дисциплины студент должен: знать: - содержание процессов и технологии маркетинга; - основы маркетингового планирования, его организации, и осуществления; - информационное обеспечение процесса управления маркетинговой деятельностью; - механизмы, средства и инструменты практической реализации процесса принятия решений потребителем. |
Description: | для 073 "Менеджмент" "Логістика" 2017 for 073 "Management" "Logistics" 2017 для 073 "Менеджмент" "Логистика" |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52282 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НП_Маркетинг_Індекс_НБ-6-073_16-2.1.11.pdf | навчальна програма | 300.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.