Вивчення та популяризація колекцій віртуальних музеїв університету інокомунікантами

No Thumbnail Available
Date
2021-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет «Львівська політехніка»
Abstract
У статті представлено результати апробації онлайн-марафону «Віртуальні музеї НАУ» на заняттях з української мови як іноземної. Завдяки активізації органів зору та слуху віртуальні екскурсії стимулювали мовно-мисленнєві та мнемічні процеси інокомунікантів, сприяли їхньому входженню у культурно-просвітницьке середовище Національного авіаційного університету, давали можливість практичного використання форм відмінків іменних частин мови в реальному спілкуванні. Вони стали складниками методичного забезпечення навчання студентів іноземних держав української мови у рамках компетентнісного підходу.
The article presents the results of testing the online marathon "Virtual Museums of NAU" in classes on the Ukrainian language as a foreign language. Due to the activation of sight and hearing, virtual tours stimulated linguistic and mental and mnemonic processes of foreign communicators, facilitated their entry into the cultural and educational environment of the National Aviation University, provided practical use of case forms of nouns in real communication. They have become part of the methodological support for teaching students of foreign countries of the Ukrainian language within the competence approach.
Description
Keywords
лінгвокультурна компетентність, колекції музеїв, Національний авіаційний університет, віртуальна екскурсія, онлайн-марафон, репродуктивне аудіювання, linguistic and cultural competence, museum collections, National Aviation University, virtual tour, online marathon, reproductive listening
Citation
Бурко О.В., Юйан Чжоу. Вивчення та популяризація колекцій віртуальних музеїв університету інокомунікантами // Спадщина університетів: історія, культура, постаті: збірник тез науково-практичної конференції, 20 – 21 травня 2021 року / упор. Ю. Курдина. – Львів, 2021. С. 12 – 18.