Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52178
Назва: Аналіз сучасного стану та тенденції розвитку кондитерською ринку України
Інші назви: Analysis of the current state and development trends of the confectionery market of Ukraine
Автори: Харлампова, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
аналіз
analysis
комунікації
communications
кондитерський ринок
confectionery market
маркетинг
marketing
конкурентне середовище
competitive environment
конкуренція
competition
маркетингова діяльність
marketing activities
маркетингове дослідження
marketing research
сегментування
segmentation
Дата публікації: 17-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Основна спрямованість маркетингової діяльності - визначення, аналіз та врахування факторів, які впливають на процеси виробництва продукції та її просування на ринку. В її основі лежить детальний і об’єктивний аналіз ринку за обраними напрямками (аналіз споживачів, товарів, цін, конкурентів тощо) і точна інтерпретація його результатів. На основі результатів роботи маркетингових підрозділів, керівництво підприємства приймає рішення щодо вибору стратегії і тактики розвитку, планує виробничо-збутову і фінансову діяльність.
The main direction of marketing activities is to identify, analyze and take into account the factors that affect the processes of production and its promotion in the market. It is based on a detailed and objective analysis of the market in selected areas (analysis of consumers, goods, prices, competitors, etc.) and accurate interpretation of its results. Based on the results of marketing departments, the company's management decides on the choice of strategy and tactics of development, plans production and marketing and financial activities.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Шевченко Aнна Валеріївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52178
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_ФЕБА_2021_075_Харлампова.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.