Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52157
Назва: Дослідження маркетингової діяльності підприємства банківської сфери на ринку послуг
Інші назви: Research of marketing activity of the enterprise of the banking sphere in the market of services
Автори: Шаршаков, Богдан Олексійович
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
комплекс маркетингу
marketing
маркетингова діяльність
marketing activities
банкіські послуги
banking services
управління маркетингом
marketing management
стратегічний маркетинг
strategic marketing
банківський маркетинг
banking marketing
Дата публікації: 16-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Банківська система надзвичайно важлива для будь-якої національної економіки. Вона виконує цілий комплекс функцій, необхідних для існування сучасної економіки як такої. В умовах модерної ринкової економіки банки не лише забезпечують фінансування, але й виконують аналітичну та регулятивну функції. Формування банківської системи нового типу, розвиток комунікаційних технологій вносять значні зміни в основи діяльності фінансових організацій: процеси залучення ресурсів, розрахунків та збуту банківських послуг. Банки є основними фінансовими посередниками в економіці. Відповідно, від того, наскільки стабільно і ефективно буде організована їх діяльність, залежить благополуччя всієї економічної системи.
The banking system is extremely important for any national economy. It performs a range of functions necessary for the existence of a modern economy as such. In a modern market economy, banks not only provide financing, but also perform analytical and regulatory functions. The formation of a new type of banking system, the development of communication technologies make significant changes in the basis of financial organizations: the processes of attracting resources, settlements and sales of banking services. Banks are the main financial intermediaries in the economy. Accordingly, the well-being of the entire economic system depends on how stable and efficient their activities will be organized.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Ярмолюк Олексій Ярославович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52157
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Випускна робота Шаршаков.pdf922.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.