Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52148
Назва: Стан та тенденції розвитку мережі фітнес-клубів України
Інші назви: The trend towards the development of fitness clubs in Ukraine
Автори: Кручок, Катерина Василівна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
маркетингова діяльність
marketing activities
тенденції
trends
маркетинг
marketing
фітнес-індустрія
fitness industry
фітнес-клуб
fitness club
тренди
Дата публікації: 16-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Фітнес-індустрія не стоїть на місці, розвивається та йде вперед. З кожним роком тенденції фітнес-індустрії кращі і цікавіші. Для деяких людей спорт та фітнес став як сенс життя. Але в нас іноді можна спостерігати недостатній рівень розвитку маркетингу у цій галузі. В наш час відвідувати фітнес клубу стало дуже поважно та модно.
The fitness industry is not standing still, it is evolving and moving forward. Every year the trends of the fitness industry are better and more interesting. For some people, sports and fitness have become the meaning of life. But we can sometimes see an insufficient level of marketing in this area. Nowadays, visiting a fitness club has become very important and fashionable.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доц. Радченко Ганна Анатоліївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52148
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_075_Кручок.pdf22.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.