Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52043
Назва: Роль медіа в гібридних війнах: досвід України
Автори: Троцковець, Іванна Василівна
Ключові слова: дипломна робота
гібридна війна
медіа
збройна агресія
Російська Федерація
Україна
медіа в гібридних війнах
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Активність інформаційних процесів кінця ХХ – початку XXI ст. стала настільки високою, що виникає необхідність адаптації всієї системи культури до глобального інформаційного простору. Швидкість розвитку сучасних медіа, нових інформаційних комунікаційвипереджає відповідні наукові розробки, що потребує прискорення вивченнянових явищ. Глобальний інформаційний простір та новітні інформаційнітехнології зумовили виникнення нового явища суспільно-політичних відносин– «гібридної війни». Гібридні війни – це проксі-воєнні зіткнення і головнезначення в них мають не військові дії, а вплив через системиінформаційно-комунікаційних відносин на атаковане суспільство та зміна йогозсередини. Сучасні гібридні війни виникають в різних регіонах планети впродовжостанніх років та встановлюють нові геополітичні виклики, що потребують віддержавних структур та наддержавних утворень побудови окремої ефективноїсистеми захисту від маніпулятивних впливів та протидії атакам вінформаційному просторі. Без сумніву, інноваційні технології мають великий вплив на нашесуспільство. Однак очевидно і те, що найбільш активно ведуться дослідження,пов'язані з науковим осмисленням технологічних відкриттів у контекстірозвитку матеріально-технічної бази інформаційних ресурсів, у той час якпроблеми наслідків трансформації комунікаційних процесів тільки починаютьосвоюватися в теоретичному знанні. Медіа є найважливішими інструментами реалізації інформаційногопотенціалу і «м'якої сили» держави. Незважаючи на те, що в сфері професійноїполітики медіа не завжди є найавторитетнішим і надійним каналом формуваннягромадської думки, вони все ж відіграють роль значущого каналу комунікації ісамостійного суб'єкта формування політичного порядку денного. Відповідно,багато зусиль інформаційно-іміджевої політики спрямовані саме на взаємодію іуправління контентом медіа.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Науковий керівник: к. політ. н., доцент кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій Мороз Андрій Сергійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52043
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом-Троцковець.pdf522.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.