Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51913
Назва: Проектування логістичної підтримки побутового ремонту об’єктів роздрібної торгівлі
Автори: Нініч, Вероніка Здравківна
Ключові слова: логістичний процес
логістичний сервіс
сервісна компанія
склад
місце розташування
загальні витрати
дипломна робота
Дата публікації: 17-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Нініч В.З. Проектування логістичної підтримки побутового ремонту об’єктів роздрібної торгівлі. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 85 с.
Короткий огляд (реферат): Кожне підприємство прагне досягти у своїй області переваги перед конкурентами, але наразі це потребує застосування новітніх підходів та схем. У багатьох випадках кваліфіковане застосування логістики відкриває для підприємства чималі резерви оптимізації виробництва. Негативні результати у спробі такої оптимізації досить часто є наслідком того, що цю проблему найчастіше вирішують, не враховуючи необхідності налагодження руху виробництва у комплексі. Утім, таке завдання під силу кваліфікованим фахівцям, знайомим із сучасними логістичними технологіями. Одне з відомих визначень логістики означає здатність забезпечити наявність потрібного продукту в необхідній кількості та заданої якості в потрібному місці у встановлений час для конкретного споживача з найкращими витратами. У цьому визначенні підкреслюється значення обслуговування. Обслуговування споживачів - сукупність видів діяльності, що здійснюються у процесі виконання замовлень, спрямованих на задоволення їх потреб і націлених на створення у клієнтів уявлення про надійність відносин з даною фірмою. Обслуговування споживачів - це процес створення істотних вигод, що містять додану вартість, за умови підтримки ефективного рівня витрат в ланцюзі постачань. Таким чином, обслуговування споживачів розглядається як процес, націлений на управління ланцюгом поставок. Логістичне обслуговування виконує інтегруючу функцію. Така функція проявляється у взаємодії функціональних областей логістики з метою задоволення споживачів. У центрі уваги системи обслуговування знаходяться процеси виконання замовлень. Складування, управління запасами, транспортування, управління замовленнями і т. д.- це складові частини виконання замовлення і обслуговування споживачів.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: ст. викладач Семерягіна Мирослава Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51913
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073.3Б_Нініч_В.З..pdfПояснювальна записка1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.