Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51913
Title: Проектування логістичної підтримки побутового ремонту об’єктів роздрібної торгівлі
Authors: Нініч, Вероніка Здравківна
Keywords: логістичний процес
логістичний сервіс
сервісна компанія
склад
місце розташування
загальні витрати
дипломна робота
Issue Date: 17-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Нініч В.З. Проектування логістичної підтримки побутового ремонту об’єктів роздрібної торгівлі. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 85 с.
Abstract: Кожне підприємство прагне досягти у своїй області переваги перед конкурентами, але наразі це потребує застосування новітніх підходів та схем. У багатьох випадках кваліфіковане застосування логістики відкриває для підприємства чималі резерви оптимізації виробництва. Негативні результати у спробі такої оптимізації досить часто є наслідком того, що цю проблему найчастіше вирішують, не враховуючи необхідності налагодження руху виробництва у комплексі. Утім, таке завдання під силу кваліфікованим фахівцям, знайомим із сучасними логістичними технологіями. Одне з відомих визначень логістики означає здатність забезпечити наявність потрібного продукту в необхідній кількості та заданої якості в потрібному місці у встановлений час для конкретного споживача з найкращими витратами. У цьому визначенні підкреслюється значення обслуговування. Обслуговування споживачів - сукупність видів діяльності, що здійснюються у процесі виконання замовлень, спрямованих на задоволення їх потреб і націлених на створення у клієнтів уявлення про надійність відносин з даною фірмою. Обслуговування споживачів - це процес створення істотних вигод, що містять додану вартість, за умови підтримки ефективного рівня витрат в ланцюзі постачань. Таким чином, обслуговування споживачів розглядається як процес, націлений на управління ланцюгом поставок. Логістичне обслуговування виконує інтегруючу функцію. Така функція проявляється у взаємодії функціональних областей логістики з метою задоволення споживачів. У центрі уваги системи обслуговування знаходяться процеси виконання замовлень. Складування, управління запасами, транспортування, управління замовленнями і т. д.- це складові частини виконання замовлення і обслуговування споживачів.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: ст. викладач Семерягіна Мирослава Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51913
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073.3Б_Нініч_В.З..pdfПояснювальна записка1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.