Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51899
Название: Організація взаємодії споживачів з компанією в електронному середовищі
Авторы: Куроченко, Олександр Васильович
Ключевые слова: CRM-система
бізнес-процес
управління клієнтським обслуговуавнням
інформаційні процеси
економічний ефект від впровадження
дипломна робота
Дата публикации: 16-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Куроченко О.В. Організація взаємодії споживачів з компанією в електронному середовищі. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 90 с.
Краткий осмотр (реферат): Кожна компанія, яка надає послуги для бізнесу чи окремих осіб, намагається зробити свою діяльність максимально результативною та знайти якомога більше точок дотику з клієнтами. На допомогу бізнесу нині розроблено певні автоматизовані системи, які здатні зробити роботу команди ефективнішою, а спілкування з партнерами і користувачами послуг – цільовим і змістовним. Сьогодні світ змінюється настільки швидко, що часу на пристосування до нових умов фактично немає. Діяльність компанії, незалежно від її розміру або сфери функціонування, нагадує автоперегони на трасі – усе вирішує швидкість надходження інформації та оперативне реагування на неї. Визначальним є той факт, чи здатна компанія змінюватися та адаптуватися до нових обставин. Нововведення потрібно швидко впроваджувати в практику і тестувати вже в режимі реального часу. Усі ці чинники потребують зміни підходів до управління компанією та формування єдиного інформаційного простору. Саме тому бізнес-середовище вимагає від представників бізнесу гнучкості і оперативної зміни інструментів ведення справ та способів взаємодії з клієнтами. На допомогу їм приходять нові технологічні рішення для комплексної автоматизації процесів. Автоматизація бізнес-процесів – украй важливе завдання для будь-якої компанії, орієнтованої на розвиток. Критерії, що визначають потребу в її запровадженні, можуть бути різноманітними і залежати від масштабів діяльності організації та стадії її розвитку. Цими ж критеріями слід керуватися й у виборі інструментів для автоматизації. Водночас важливо обрати правильну систему, яка дасть змогу організувати злагоджену роботу всіх підрозділів та рівнів комунікації і визначить успіх бізнесу. Сьогодні найефективнішими інструментами стали CRM-системи (англ. Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами).
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Гриценко Сергій Іванович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51899
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФТМЛ_ЛГ-423_2021_073.3_Куроченко О.В.pdfПояснювальна записка2.51 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.