Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуроченко, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2021-07-06T12:47:07Z-
dc.date.available2021-07-06T12:47:07Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.citationКуроченко О.В. Організація взаємодії споживачів з компанією в електронному середовищі. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51899-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Гриценко Сергій Івановичuk_UA
dc.description.abstractКожна компанія, яка надає послуги для бізнесу чи окремих осіб, намагається зробити свою діяльність максимально результативною та знайти якомога більше точок дотику з клієнтами. На допомогу бізнесу нині розроблено певні автоматизовані системи, які здатні зробити роботу команди ефективнішою, а спілкування з партнерами і користувачами послуг – цільовим і змістовним. Сьогодні світ змінюється настільки швидко, що часу на пристосування до нових умов фактично немає. Діяльність компанії, незалежно від її розміру або сфери функціонування, нагадує автоперегони на трасі – усе вирішує швидкість надходження інформації та оперативне реагування на неї. Визначальним є той факт, чи здатна компанія змінюватися та адаптуватися до нових обставин. Нововведення потрібно швидко впроваджувати в практику і тестувати вже в режимі реального часу. Усі ці чинники потребують зміни підходів до управління компанією та формування єдиного інформаційного простору. Саме тому бізнес-середовище вимагає від представників бізнесу гнучкості і оперативної зміни інструментів ведення справ та способів взаємодії з клієнтами. На допомогу їм приходять нові технологічні рішення для комплексної автоматизації процесів. Автоматизація бізнес-процесів – украй важливе завдання для будь-якої компанії, орієнтованої на розвиток. Критерії, що визначають потребу в її запровадженні, можуть бути різноманітними і залежати від масштабів діяльності організації та стадії її розвитку. Цими ж критеріями слід керуватися й у виборі інструментів для автоматизації. Водночас важливо обрати правильну систему, яка дасть змогу організувати злагоджену роботу всіх підрозділів та рівнів комунікації і визначить успіх бізнесу. Сьогодні найефективнішими інструментами стали CRM-системи (англ. Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.subjectуправління клієнтським обслуговуавннямuk_UA
dc.subjectінформаційні процесиuk_UA
dc.subjectекономічний ефект від впровадженняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОрганізація взаємодії споживачів з компанією в електронному середовищіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_ЛГ-423_2021_073.3_Куроченко О.В.pdfПояснювальна записка2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.