Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51896
Назва: Організація логістичного обслуговування клієнтів компанії
Автори: Гончарова, Діана Петрівна
Ключові слова: логістичне обслуговування
оптимізація
критерії логістичного обслуговування
стратегія логістичного обслуговування
дипломна робота
обслуговування споживачів
Дата публікації: 16-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гончарова Д.П. Організація логістичного обслуговування клієнтів компанії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 86 с.
Короткий огляд (реферат): Розвиток економічних реформ ставить серйозні завдання перед виробничими підприємствами. В достатньо короткі терміни економічна політика відкритих кордонів з боку державних органів привела до необхідності конкурувати не тільки з вітчизняними, а й з досить якісними і дешевими імпортними товарами. З кожним роком посилюється податковий прес з боку держави, зростають вимоги до якості продукції з боку споживача, більш того ці вимоги жорстко захищаються законом. Найважливішим інструментом у поліпшенні роботи підприємства стає логістика. Логістика пропонує новий підхід до організації ефективного функціонування системи обслуговування споживачів. В сучасних умовах діапазон видів діяльності, що охоплюється логістикою, постійно розширюється, включаючи не тільки внутрішньофірмову, але і міжфірмову логістичну координацію та інтеграцію. На практиці не завжди вдається скористатися ефектом, що досягається від об'єднання технологічно взаємопов'язаних підприємств в єдиний логістичний ланцюг. Для реалізації всього потенціалу можливостей застосування логістичного підходу до організації діяльності підприємств необхідне чітке і скоординоване керівництво всіма ланками логістичного ланцюга. Конкурентоспроможність підприємства на ринку в значній мірі визначається наявністю системи логістичного обслуговування замовлень споживачів, і, отже, рівнем якості наданого обслуговування. Клієнт здійснює вибір необхідних йому товару або послуги серед ряду аналогічних, пропонованих на ринку, і обирає ті з них, які найбільшою мірою задовольняють його потреби. Підвищення рівня якості виконання замовлення одночасно зі зниженням його вартості сприяє збільшенню обсягу продажів.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Габріелова Тетяна Юріївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51896
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073.4_Гончарова Д.П..pdfПояснювальна записка1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.