Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51767
Назва: Інформаційна система взаємодії з клієнтами для комерційного підприємства.
Автори: Кушнір, Юлія Олександрівна
Ключові слова: дипломна робота
crm-система
інформаційна система
реляційна база даних
автоматизація
мова визначення даних
мова керування даними
Дата публікації: 27-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційнй унівкрситет
Бібліографічний опис: Кушнір Ю.О. Інформаційна система взаємодії з клієнтами для комерційного підприємства. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”. - Національний авіаційний університет.- Київ, 2021. – 86 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі дуже швидко розвивається ринок ІТ-технологій та їх застосування в підприємствах та бізнесі. Щороку створюють нові засоби для більш ефективного ведення аналітики та забезпечення програмним продуктом різні комерційні підприємства. Саме тому постає запитання, як саме використовувати підприємствам новітні технології і як краще впровадити нові технології до вже існуючої бази та системи взаємодії з клієнтами. У наш час дуже багато підприємств працюють з застарілими технологіями ведення даних, які потребують великої кількості часу для обробки запитів та пошуку інформації. Та все більше прагнуть перейти до сучасних засобів ведення баз даних, але серед великого різноманіття не можуть визначитись, яка технологія буде більш застосована саме для їхнього підприємства і задовільнить усі потреби використання. Актуальність проекту полягає у вирішенні питання , яка ж технологія може підходити до різних комерційних підприємств а також у створенні бази даних для взаємодії між підприємством та клієнтами, що є однією з найнеобхідніших складових ефективної та швидкої взаємодії з клієнтами. Система швидкого пошуку інформації за певними критеріями, збереження, редагування та обробки інформації збільшить ефективність роботи підприємства та знизить навантаження на робітників підприємства. Метою роботи є розробка нової структури бази даних для комерційного підприємства за для ефективності використання ресурсів. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити наступні задачі: ­ Розглянути засоби ведення клієнтських баз даних; ­ Розібрати переваги і недоліки у використанні у різних комерційних підприємствах; ­ Розглянути етапи проектування нової бази даних виходячи з потреб підприємства;9 ­ Визначити основні вимоги до інформаційної системи та обрати засоби реалізації; ­ Розробити та реалізувати нову інформаційну систему для взаємодії з клієнтами. Результат дипломного проекту стане система інформаційної взаємодії для комерційного підприємства. Її практичне значення полягає у можливості використанні в управлінні взаємовідносинами з клієнтами. Також цю систему та її окремі модулі можна буде застосовувати та впроваджувати у різні види діяльності та підприємства.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: професор, доктор технічних наук, Моржов Володимир Іванович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51767
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2021_122_Кушнір_Ю_О.pdfДипломна робота бакалавра1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.