Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51624
Назва: Проєкт створення реклами для інтернет-магазину "by_liana"
Автори: Дубик, Ліна Володимирівна
Ключові слова: дипломна робота
реклама
соціальні мережі
бренд
стратегія
контент-план
інструменти просування
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Дубик Л. В. Проєкт створення реклами для інтернет-магазину "by_liana". - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 57 с.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом відбувається бурхливий розвиток систем телекомунікацій, одним із ключових елементів яких є глобальна комп'ютерна мережа Інтернет. Реклама в Інтернеті за останні роки стає все більш популярною, її види модифікуються та змінюються постійно. Реклама в Інтернеті починає активно витісняти інші види реклами, оскільки умови розвитку технологій та пандемія, що прокотилася світом створюють умови для всебічного використання бізнесом можливостей мережі.Квітневе дослідження від GfK показало, що кожен третій український користувач Інтернету робить покупки онлайн. За 2018-2019 роки, близько 82% користувачів здійснили від 5 до 20 покупок в мережі, а інші 17 % навіть більше 20. Інтернет-реклама стала популярнішою від таких видів як: банерна, брошури. Вона є дешевшою в порівнянні з іншими видами реклами, ефективнішою для залучення клієнтів. Представники бізнесу сьогодні активно використовують можливості Інтернета для своїх проектів, оскільки швидкість розповсюдження рекламних постерів та роліків, простота їх використання дає можливість актуалізувати інформаціює про товари та послуги. Актуальність дослідження продиктована необхідністю теоретичного узагальнення основних підходів, видів та типів реклами в Інтернеті, осучаснення та уточнення дефініцій для розробки авторського проекту Інтернет-реклами.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат наук із державного управління Лашкіна Марія Григорівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51624
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубик Л..pdfДипломна робота766.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.