Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубик, Ліна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-07-01T07:57:15Z-
dc.date.available2021-07-01T07:57:15Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationДубик Л. В. Проєкт створення реклами для інтернет-магазину "by_liana". - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51624-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат наук із державного управління Лашкіна Марія Григорівна.uk_UA
dc.description.abstractОстаннім часом відбувається бурхливий розвиток систем телекомунікацій, одним із ключових елементів яких є глобальна комп'ютерна мережа Інтернет. Реклама в Інтернеті за останні роки стає все більш популярною, її види модифікуються та змінюються постійно. Реклама в Інтернеті починає активно витісняти інші види реклами, оскільки умови розвитку технологій та пандемія, що прокотилася світом створюють умови для всебічного використання бізнесом можливостей мережі.Квітневе дослідження від GfK показало, що кожен третій український користувач Інтернету робить покупки онлайн. За 2018-2019 роки, близько 82% користувачів здійснили від 5 до 20 покупок в мережі, а інші 17 % навіть більше 20. Інтернет-реклама стала популярнішою від таких видів як: банерна, брошури. Вона є дешевшою в порівнянні з іншими видами реклами, ефективнішою для залучення клієнтів. Представники бізнесу сьогодні активно використовують можливості Інтернета для своїх проектів, оскільки швидкість розповсюдження рекламних постерів та роліків, простота їх використання дає можливість актуалізувати інформаціює про товари та послуги. Актуальність дослідження продиктована необхідністю теоретичного узагальнення основних підходів, видів та типів реклами в Інтернеті, осучаснення та уточнення дефініцій для розробки авторського проекту Інтернет-реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконтент-планuk_UA
dc.subjectінструменти просуванняuk_UA
dc.titleПроєкт створення реклами для інтернет-магазину "by_liana"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дубик Л..pdfДипломна робота766.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.