Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51620
Title: Краудсорсингова платформа в соціальних мережах "Гендерні стереотипи в українській рекламі"
Authors: Семеген, Анастасія Василівна
Keywords: дипломна робота
реклама
гендерна рівність
краудсорсинг
стереотипи
стратегія
маркетинг
цільова аудиторія
Issue Date: Jun-2021
Citation: Семеген А. В. Краудсорсингова платформа в соціальних мережах "Гендерні стереотипи в українській рекламі". - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 54 с.
Abstract: Провідні вчені з усього світу відмічають негативний вплив сталих образів ролі жінки та чоловіка не тільки на суспільну складову держави, але й на усі сфери її функціонування. Демократичні країни не один рік ведуть боротьбу із гендерними стереотипами, які сформувалися протягом усього існування людства, залучають різноманітні методи впливу на людську свідомість. У 2006 році Україна підписала міжнародні документи, в яких визнається гендерна дискримінація, і взяла зобов’язання щодо її подолання, проте дослідження в галузі психології, соціології та лінгвістики свідчать, що для подолання цієї проблеми зроблено було дуже мало. Особливу увагу привертає відсутність змін на рекламному ринку. Водночас, реклама, як один із інструментів контролю великих мас людей, має неоціненне значення у боротьбі з гендерними стереотипами. Актуальність теми підтверджується також опитуванням, яке було проведено автором серед молоді НАУ віком від 18 до 25 років. Тестування показало, що більше 90% опитаних вважають доцільним створення платформи з виявлення гендерних стереотипів,
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат наук із державного управління Лашкіна Марія Григорівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51620
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семеген А.В..pdfДипломна робота810.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.