Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51572
Title: Створення рекламних постерів для б'юті сфери
Authors: Комар, Діана Юріївна
Keywords: дипломна робота
реклама
рекламні постери
оцінка ефективності
бренд
креативність
Issue Date: Jun-2021
Citation: Комар Д. Ю. Створення рекламних постерів для б'юті сфери. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 55 с.
Abstract: Актуальність теми дослідження зумовлена теоретичним осмисленням особливостей створення та просування рекламних постерів для сфери краси, їх практичною реалізацією та застосуванням для рекламування послуг в б’ютііндустрії. Велика конкуренція на ринку б’юті-індустрії потребує ретельного підходу та підготовки до створення реклами, в цьому випадку — створення рекламного постера для салону краси. Тема краси і зовнішнього вигляду людини, на перший погляд, може здатися не важливою і такою, яка не потребує докладного розгляду. Однак якщо підрахувати, скільки часу щорічно люди присвячують догляду за собою, то обсяг витраченого часу вийде досить значним, тому з упевненістю можна сказати, що індустрія краси давно не є чимось другорядним. Треба зауважити, що особливостями створення рекламних постерів для індустрії краси більше цікавляться фахівці-практики в сфері реклами, тому в дослідженні було використано їх рекомендації та узагальнення.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат наук із державного управління Лашкіна Марія Григорівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51572
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комар Д.Ю..pdfДипломна робота1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.