Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51542
Назва: | Макет рекламного артбуку відеогри |
Інші назви: | Video game advertising artbook layout |
Автори: | Красько, Микола Олегович |
Ключові слова: | артбук відеогра дизайн макет видання artbook video game design edition layout дипломна робота |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Красько М.О. Макет рекламного артбуку відеогри - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 66 с. |
Короткий огляд (реферат): | Артбук це видання основна мета якого полягає у тому, що він доповнює інформацію про внутрішньо ігровий всесвіт або всесвіт конкретного фільму або книги та розкриває сетинг, залежно від того для якого виду мистецтва його створюють. Також у артбуці можуть бути розкриті деталі оріджину персонажа.
Сетинг це внутрішньо ігровий простір у якому проходять події певної комп’ютерної чи настільної гри, зазвичай це певні деталі які існують у грі але знаходяться поза зоною доступу гравця, або доступ до них може бути дуже проблематичним. Також сетинг це різноманітні елементи які при об’єднані створюють унікальний впізнаваємий образ внутрішнього світу гри.
Основним завданням сетингу є приближення внутрішньо ігрового світу до реального, і створення враження ніби цей світ же існує протягом великого періоду часу і там траплялися певні події що мали свої логічні причини та наслідки. Artbook is a publication whose main purpose is that it complements the information about the in-game universe or the universe of a particular movie or book and reveals the setting, depending on what kind of art it is created for. Details of the character's origin can also be revealed in the artbook. A setting is an in-game space in which the events of a particular computer or board game take place, usually certain details that exist in the game but are outside the player's access area, or access to them can be very problematic. Also, the setting is a variety of elements that when combined create a unique recognizable image of the inner world of the game. The main task of the setting is to bring the internal game world closer to the real one, and to create the impression that this world has existed for a long period of time and there were certain events that had their logical causes and consequences. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51542 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_2021_186_КраськоМО.pdf | Дипломний проєкт | 3.85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.