Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасько, Микола Олегович-
dc.date.accessioned2021-06-29T19:07:47Z-
dc.date.available2021-06-29T19:07:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКрасько М.О. Макет рекламного артбуку відеогри - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51542-
dc.description.abstractАртбук це видання основна мета якого полягає у тому, що він доповнює інформацію про внутрішньо ігровий всесвіт або всесвіт конкретного фільму або книги та розкриває сетинг, залежно від того для якого виду мистецтва його створюють. Також у артбуці можуть бути розкриті деталі оріджину персонажа. Сетинг це внутрішньо ігровий простір у якому проходять події певної комп’ютерної чи настільної гри, зазвичай це певні деталі які існують у грі але знаходяться поза зоною доступу гравця, або доступ до них може бути дуже проблематичним. Також сетинг це різноманітні елементи які при об’єднані створюють унікальний впізнаваємий образ внутрішнього світу гри. Основним завданням сетингу є приближення внутрішньо ігрового світу до реального, і створення враження ніби цей світ же існує протягом великого періоду часу і там траплялися певні події що мали свої логічні причини та наслідки.uk_UA
dc.description.abstractArtbook is a publication whose main purpose is that it complements the information about the in-game universe or the universe of a particular movie or book and reveals the setting, depending on what kind of art it is created for. Details of the character's origin can also be revealed in the artbook. A setting is an in-game space in which the events of a particular computer or board game take place, usually certain details that exist in the game but are outside the player's access area, or access to them can be very problematic. Also, the setting is a variety of elements that when combined create a unique recognizable image of the inner world of the game. The main task of the setting is to bring the internal game world closer to the real one, and to create the impression that this world has existed for a long period of time and there were certain events that had their logical causes and consequences.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectартбукuk_UA
dc.subjectвідеограuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectмакет виданняuk_UA
dc.subjectartbookuk_UA
dc.subjectvideo gameuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectedition layoutuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМакет рекламного артбуку відеогриuk_UA
dc.title.alternativeVideo game advertising artbook layoutuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2021_186_КраськоМО.pdfДипломний проєкт3.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.