Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51268
Название: Дискусія як метод психокорекції самооцінки в ранньому юнацьком віці
Авторы: Тимченко, Наталія Миколаївна
Ключевые слова: дипломна робота
юнацтво
дискусія
самооцінка
рівень домагань
тривожність
рівень самооцінки
чинники розвитку самооцінки
психокорекція самооцінки
Дата публикации: июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Самооцінка особистості грає визначну роль в структурі психологічних знань. В структурі особистості самооцінка відіграє важливе значення і іноді виконує визначну роль. Здатність об’єктивно та неупереджено оцінювати себе – невід’ємно якість кожної особистості. Робота над вивченням та корекцією самооцінки може допомогти визначити на скільки влучно і відповідно своїм можливостям, та чи інша людина, можуть дати собі оцінку. За результатами отриманих даних дослідження можна встановити чи є це проблемою для особистості і як обраний засіб психокорекції вплине на цю структуру, які зміни відбудуться після проведення психокорекційної програми. Сучасна психологічна практика вимагає від практикуючого психолога використання таких видів практичної діяльності як техніки психокорекції. Різноманітність та неоднозначність підходів до психокорекційної роботи та факторів, що впливають на неї, є причиною серйозних проблем при виборі та ефективному застосуванні їх у психологічній практиці. Тому на сучасному етапі розвитку необхідно розробити ті норми та принципи психокорекції, які можуть дати позитивні результати при використанні в роботі психолога. З набуттям актуальності цієї теми у суспільстві, її дослідження здійснювалось в багатьох галузях наукових знань: філософія, соціологія, педагогіка, психологія. Так, в педагогіці вивчення означеної проблематики пов’язане з іменами зустрічається в роботах Г. Балла, А. Бобровської, С. Богомаза, В. Бодрова, С. Вершиніна, Е. Головаха, Е. Зеєра, в психології дослідженню феномену самооцінки приділено велику увагу в роботах Л. Божович, У. Джемса, Е. Еріксона, Ф. Зімбардо, І. Кона, Ч. Кулі, М. Лісіної, А. Липкіної, Дж. Міда, О. Музики, К. Роджерса, С. Рубінштейна, О. Соколової, Ч. Спілбергера, Є. Шорохової та інших авторів. До проблеми самооцінки й рівня домагань зверталися А.В.Петровський, А.І.Ліпкина, Р.Бернс, Т. Шибутані, І.С.Кон та ін. Однак, не дивлячись на велику кількість досліджень на тему самооцінки, питання адекватності самооцінки та її корекції у дітей юнацького віку вивчене недостатньо. Власне це і зумовило вибір теми дослідження та подальшу розробку психокорекційної програми.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор психологічних наук, профессор Семиченко Валентина Анатоліївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51268
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЛСК_2021_053_Тимченко Н.М.pdfдипломна робота1.12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.