Програма асистентської педагогічної практики
No Thumbnail Available
Date
2021-04-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Асистентська педагогічна практика (далі – практика) є складовою частиною підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (далі – аспірантів) до викладацької діяльності. Мета практики - набуття аспірантами професійно-орієнтованих навичок та досвіду навчальної, методичної діяльності, необхідних для викладання у закладах вищої освіти дисциплін за спеціальністю 051 «Економіка»
Assistant pedagogical practice (hereinafter - practice) is an integral part of the preparation of graduates of the degree of Doctor of Philosophy (hereinafter - graduate students) for teaching. The purpose of the internship is for postgraduate students to acquire professionally-oriented skills and experience of educational and methodical activities necessary for teaching disciplines in the specialty 051 "Economics" in higher education institutions.
Ассистентская педагогическая практика (далее - практика) является составной частью подготовки соискателей высшего образования степени доктора философии (далее - аспирантов) к преподавательской деятельности. Цель практики - приобретение аспирантами профессионально-ориентированных навыков и опыта учебной, методической деятельности, необходимых для преподавания в учреждениях высшего образования дисциплин по специальности 051 «Экономика»
Assistant pedagogical practice (hereinafter - practice) is an integral part of the preparation of graduates of the degree of Doctor of Philosophy (hereinafter - graduate students) for teaching. The purpose of the internship is for postgraduate students to acquire professionally-oriented skills and experience of educational and methodical activities necessary for teaching disciplines in the specialty 051 "Economics" in higher education institutions.
Ассистентская педагогическая практика (далее - практика) является составной частью подготовки соискателей высшего образования степени доктора философии (далее - аспирантов) к преподавательской деятельности. Цель практики - приобретение аспирантами профессионально-ориентированных навыков и опыта учебной, методической деятельности, необходимых для преподавания в учреждениях высшего образования дисциплин по специальности 051 «Экономика»
Description
Keywords
науково-педагогічна діяльність, освітні технології, економіка, педагогічна діагностика, методологія наукових досліджень, цілепокладання, scientific and pedagogical activity, educational technologies, economy, pedagogical diagnostics, research methodology, goal setting, научно-педагогическая деятельность, образовательные технологии, экономика, педагогическая диагностика, методология научных исследований, целеполагания