Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679
Title: | Система візуального скрипту як засіб програмування |
Authors: | Кірхар, Наталія Рибасова, Наталія |
Keywords: | створення елементів креслення алгоритм синтаксис |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Кірхар Н.В. Система візуального скрипту як засіб програмування / Н.В. Кірхар, Н.О. Рибасова // Комп’ютерні системи та мережні технології : ХІІІ Міжнар. науково-практ. конф. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – С. 52–53. |
Abstract: | Програмувати на блупрінтах зовсім не складно, адже немає необхідності вчити складний синтаксис і писати код, а візуальна взаємодія дуже допомагає орієнтуватися в алгоритмі і «писати» програми швидше. Blueprint (анл. план, креслення) – система візуального скриптинга, що представляє собою візуальний інтерфейс для створення елементів Геймплей, використовувана в ігровому движку Unreal Engine. Вся логіка мови Blueprint будується з нодів (або блоків), які з'єднуються проводами. Яким би складними або простим він не здавався, він залишається досить таки потужним інструментом, на якому можна створити майже що завгодно, від простенького персонажа або відкриття дверцят до процедурної генерації рівня. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679 |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології» (CSNT-2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кірхар Н.В., Рибасова Н.О..pdf | 193.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.