Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOnisimchuk, Mariya-
dc.contributor.authorОнісімчук, Марія Василівна-
dc.contributor.authorKabluchko, Oleksandra-
dc.contributor.authorКаблучко, Олександра Максимівна-
dc.date.accessioned2021-05-18T09:17:19Z-
dc.date.available2021-05-18T09:17:19Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationOnisimchuk M.V., Kabluchko O.M. Logistics approach to forming customer loyalty // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 111-113uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50552-
dc.description1. Loialnost klyentov. Kak vystroyt systemu loialnosty k kompanyy. Available at https://livetex.ru/blog/2019/03/loyalnost-klientov/ (last accessed 21.03.2019) 2. What is Customer Loyalty: Definition and Guide. Available at https://sendpulse.com/support/glossary/customer-loyalty (last accessed 19.03.2019) 3. What is customer loyalty? Available at https://www.qualtrics.com/experience-management/customer/customer-loyalty/uk_UA
dc.description.abstractIn the modern world the problem of customer loyalty become more popular. In order to achieve the desired results, different companies resort to wrong actions, which only worsens the relationship with the client. A loyal customer is a satisfied customer who remains loyal to the company.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі проблема лояльності споживачів стає більш популярною. Для досягнення бажаних результатів різні компанії вдаються до неправильних дій, що лише погіршує відносини з клієнтом. Постійний клієнт - це задоволений клієнт, який залишається відданим компанії.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectcustomer loyaltyuk_UA
dc.subjectcustomer satisfactionuk_UA
dc.subjectlogistics serviceuk_UA
dc.subjectcustomer feedbackuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectзадоволеності клієнтівuk_UA
dc.subjectлогістична службаuk_UA
dc.subjectвідгуки клієнтівuk_UA
dc.titleLogistics approach to forming customer loyaltyuk_UA
dc.title.alternativeЛогістичний підхід до формування лояльності споживачівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc330.0uk_UA
Appears in Collections:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Політ_Каблучко_О_М_Онісімчук_М_В - sasha kab.pdfТези конференції484.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.