Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476
Назва: Glide path beacons reliability increasing
Інші назви: Підвищення надійності маяків шляхом ковзання
Автори: Kalinovskyi, O.V.
Ключові слова: instrumental landing systems
glide path beacons
operation contiouncly monitoring
operational reliability
glide plane
glide space
інструментальні системи посадки
маяки шляху
операція постійного контролю
експлуатаційна надійність
ковзна площина
ковзний простір
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Kalinovskyi O.V. Glide path beacons reliability increasing // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 13 P.
Короткий огляд (реферат): Difficulty and multidimensional of Instrumental Landing Systems (ILS), use them directly for landing makes it necessary to solving a several problems aimed at improving functional possibilities of landing systems as a results of its operation contiouncly monitoring, increasing their operational reliability. In this thesis Glide Path Beacons (GPB) considered as part of ILS, which are designed to form a glide plane in space.
Складність і багатовимірність інструментальних систем посадки (ІЛС), використання їх безпосередньо для посадки, робить необхідним вирішення ряду проблем, спрямованих на поліпшення функціональних можливостей систем посадки в результаті постійного моніторингу її роботи, підвищення їх експлуатаційної надійності. У цій дипломній роботі Маяки для ковзання по шляху (GPB) розглядаються як частина ILS, які призначені для формування площини ковзання в просторі.
Опис: 1. Zuiev O.V., Solomentsev O.V., Khmelko Ju.M.. “Basics of Radioelectronic Equipment Reliability, Operation and Repair Theory”: Lecture synopsis. – Kyiv.: NAU, 2011 – 60 p. 2. Dhillon B.S. “Maintainability, maintenance, and reliability for engineers“. New York: Taylor & Francis Group, 2006 – 214 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476
Розташовується у зібраннях:Політ. Телекомунікаційні та радіотехнічні системи. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МНПК Авіа 2021 - ТКРС-4.pdfthe abstracts of the conference298.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.