Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalinovskyi, O.V.-
dc.date.accessioned2021-05-14T10:01:53Z-
dc.date.available2021-05-14T10:01:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationKalinovskyi O.V. Glide path beacons reliability increasing // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 13 P.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476-
dc.description1. Zuiev O.V., Solomentsev O.V., Khmelko Ju.M.. “Basics of Radioelectronic Equipment Reliability, Operation and Repair Theory”: Lecture synopsis. – Kyiv.: NAU, 2011 – 60 p. 2. Dhillon B.S. “Maintainability, maintenance, and reliability for engineers“. New York: Taylor & Francis Group, 2006 – 214 p.uk_UA
dc.description.abstractDifficulty and multidimensional of Instrumental Landing Systems (ILS), use them directly for landing makes it necessary to solving a several problems aimed at improving functional possibilities of landing systems as a results of its operation contiouncly monitoring, increasing their operational reliability. In this thesis Glide Path Beacons (GPB) considered as part of ILS, which are designed to form a glide plane in space.uk_UA
dc.description.abstractСкладність і багатовимірність інструментальних систем посадки (ІЛС), використання їх безпосередньо для посадки, робить необхідним вирішення ряду проблем, спрямованих на поліпшення функціональних можливостей систем посадки в результаті постійного моніторингу її роботи, підвищення їх експлуатаційної надійності. У цій дипломній роботі Маяки для ковзання по шляху (GPB) розглядаються як частина ILS, які призначені для формування площини ковзання в просторі.uk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectinstrumental landing systemsuk_UA
dc.subjectglide path beaconsuk_UA
dc.subjectoperation contiouncly monitoringuk_UA
dc.subjectoperational reliabilityuk_UA
dc.subjectglide planeuk_UA
dc.subjectglide spaceuk_UA
dc.subjectінструментальні системи посадкиuk_UA
dc.subjectмаяки шляхуuk_UA
dc.subjectоперація постійного контролюuk_UA
dc.subjectексплуатаційна надійністьuk_UA
dc.subjectковзна площинаuk_UA
dc.subjectковзний простірuk_UA
dc.titleGlide path beacons reliability increasinguk_UA
dc.title.alternativeПідвищення надійності маяків шляхом ковзанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Телекомунікаційні та радіотехнічні системи. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МНПК Авіа 2021 - ТКРС-4.pdfthe abstracts of the conference298.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.