Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50405
Назва: MARKETING OF RELATIONS ON INDUSTRIAL MARKETS: THE COMPANY FORMATION OF INTEREST IN ORGANIZATION OF INTEGRATED RELATIONS WITH SUPPLIERS IN THE PURCHASE PROCESS
Автори: Маєвський, Валентин Анатолійович
Kovalchuk, S.V.
Ключові слова: heoretical aspects , industrial companies, MARKETING ,
Дата публікації: 2012
Видавництво: Fifth world congress «Aviation in the XXI-st century», 25 september 2012. - К.: NAU, 2012. – V.3. – P.7.51-7.55.
Короткий огляд (реферат): The article studies the theoretical aspects of managing the relations in the supply chain of industrial companies and analyzes the significant for home companies fields of managing the supply chains and factors, that favour the establishment of integrated relations between companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50405
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2012_MARKETING_OF_RELATIONS_ON_INDUSTRIAL_MARKETS.doc71 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.