Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50405
Название: MARKETING OF RELATIONS ON INDUSTRIAL MARKETS: THE COMPANY FORMATION OF INTEREST IN ORGANIZATION OF INTEGRATED RELATIONS WITH SUPPLIERS IN THE PURCHASE PROCESS
Авторы: Маєвський, Валентин Анатолійович
Kovalchuk, S.V.
Ключевые слова: heoretical aspects , industrial companies, MARKETING ,
Дата публикации: 2012
Издательство: Fifth world congress «Aviation in the XXI-st century», 25 september 2012. - К.: NAU, 2012. – V.3. – P.7.51-7.55.
Краткий осмотр (реферат): The article studies the theoretical aspects of managing the relations in the supply chain of industrial companies and analyzes the significant for home companies fields of managing the supply chains and factors, that favour the establishment of integrated relations between companies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50405
Располагается в коллекциях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2012_MARKETING_OF_RELATIONS_ON_INDUSTRIAL_MARKETS.doc71 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.