Аспекти формування середовища дитячих дошкільних закладів
No Thumbnail Available
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний університет будівництва та архітектури
Abstract
Стаття присвячена дослудженню аспектів гармонійного формотворення середовища дитячих дошкільних закладів. Дослідження проведено на сучасних зразках. На основі проведеного аналізу виявлено основні елементи формування сучасного сердовища дитячих дошкільних закладів.
The article is devoted to the study of aspects of harmonious shaping of the environment of children's preschool institutions. The study was conducted on modern samples. Based on the analysis, the main elements of the formation of the modern environment of children's preschool institutions are identified.
Статья посвящена дослудженню аспектов гармоничного формообразования среды детских дошкольных учреждений. Исследование проведено на современных образцах. На основе проведенного анализа выявлены основные элементы формирования современного сердовища детских дошкольных учреждений.
The article is devoted to the study of aspects of harmonious shaping of the environment of children's preschool institutions. The study was conducted on modern samples. Based on the analysis, the main elements of the formation of the modern environment of children's preschool institutions are identified.
Статья посвящена дослудженню аспектов гармоничного формообразования среды детских дошкольных учреждений. Исследование проведено на современных образцах. На основе проведенного анализа выявлены основные элементы формирования современного сердовища детских дошкольных учреждений.
Description
Keywords
дитячі дошкільні заклади, прийоми, засоби, формотворення, дизайн середовища, детские дошкольные учреждения, прийом, средства, формообразования, shaping, children's preschool institutions, method, means
Citation
Ярмоленко Н. Аспекти формування середовища дитячих дошкільних закладів / Н. Ярмоленко, Л. Р. Гнатюк // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2011. - Вип. 28. - С. 199-206.