Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50086
Назва: Застосування PR-технологій в управлінні сучасною організацією
Інші назви: Application of PR-technologies in the management of a modern organization
Автори: Михайловська, М.О.
Myhailovska, M.O.
Ключові слова: PR-technologies
піар-технології
management
менеджмент
modern organization
сучасна організація
public opinion
громадська думка
society
суспільство
reputation
репутація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Михайловська М.О. Застосування PR-технологій в управлінні сучасною організацією // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 318-319
Короткий огляд (реферат): В умовах постійних соціально-економічних змін, які відбуваються на фоні глобальних світових процесів, при появі великих корпорацій, в інформаційному суспільстві та гнучкому соціумі, спостерігається значні перетворення в економіці, політиці та соціокультурних відносинах. Ці зміни змушують компанії адаптуватися до сучасного ритму життя. До цього держава виступала посередником між суспільством та організаціями, але сьогодні компаніям необхідно перш за все орієнтуватися на лояльних споживачів.
In the conditions of constant socio-economic changes, which take place against the background of global world processes, with the emergence of large corporations, in the information society and a flexible society, there are significant changes in economics, politics and socio-cultural relations. These changes are forcing companies to adapt to the modern rhythm of life. Prior to that, the state acted as an intermediary between society and organizations, but today companies need to focus primarily on loyal consumers.
Опис: 1. Березенко В.В. Перший етап активізації розвитку наукового знання про паблік рилейшнз в Україні (1991-1996 рр.) Поліграфія і видавнича справа. 2014. № 3. 2. About Public Relation. URL: http://apps.prsa.org/AboutPRSA/ publicrelationsdefined/ 3. Романовський О.Г., Середа Н.В., Воробйова Є. В. Основи паблік рилейшнз: навчально-методичний посібник. Х. : НТУ «ХПІ», 2015. 4. Паблік рілейшнз – ефективні комунікації в маркетингу. URL: http://stud. com.ua/48476/marketing/pablik_rileyshnz_efektivni_komunikatsiyi_marketingu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50086
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михайловська.pdfтези конференції248.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.