Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайловська, М.О.-
dc.contributor.authorMyhailovska, M.O.-
dc.date.accessioned2021-05-05T12:50:29Z-
dc.date.available2021-05-05T12:50:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМихайловська М.О. Застосування PR-технологій в управлінні сучасною організацією // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 318-319uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50086-
dc.description1. Березенко В.В. Перший етап активізації розвитку наукового знання про паблік рилейшнз в Україні (1991-1996 рр.) Поліграфія і видавнича справа. 2014. № 3. 2. About Public Relation. URL: http://apps.prsa.org/AboutPRSA/ publicrelationsdefined/ 3. Романовський О.Г., Середа Н.В., Воробйова Є. В. Основи паблік рилейшнз: навчально-методичний посібник. Х. : НТУ «ХПІ», 2015. 4. Паблік рілейшнз – ефективні комунікації в маркетингу. URL: http://stud. com.ua/48476/marketing/pablik_rileyshnz_efektivni_komunikatsiyi_marketingu.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах постійних соціально-економічних змін, які відбуваються на фоні глобальних світових процесів, при появі великих корпорацій, в інформаційному суспільстві та гнучкому соціумі, спостерігається значні перетворення в економіці, політиці та соціокультурних відносинах. Ці зміни змушують компанії адаптуватися до сучасного ритму життя. До цього держава виступала посередником між суспільством та організаціями, але сьогодні компаніям необхідно перш за все орієнтуватися на лояльних споживачів.uk_UA
dc.description.abstractIn the conditions of constant socio-economic changes, which take place against the background of global world processes, with the emergence of large corporations, in the information society and a flexible society, there are significant changes in economics, politics and socio-cultural relations. These changes are forcing companies to adapt to the modern rhythm of life. Prior to that, the state acted as an intermediary between society and organizations, but today companies need to focus primarily on loyal consumers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectPR-technologiesuk_UA
dc.subjectпіар-технологіїuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectmodern organizationuk_UA
dc.subjectсучасна організаціяuk_UA
dc.subjectpublic opinionuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectreputationuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.titleЗастосування PR-технологій в управлінні сучасною організацієюuk_UA
dc.title.alternativeApplication of PR-technologies in the management of a modern organizationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Михайловська.pdfтези конференції248.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.