Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50042
Назва: Promotion of journalism blogs in social networks
Інші назви: Просування журналістських блогів у соціальних мережах
Автори: Holosko, Svitlana Oleksandrivna
Голоско, Світлана Олександрівна
Ключові слова: journalism
журналістика
blog
блог
mass media
ЗМІ
blogger
блогер
content
контент
method
метод
Дата публікації: 2021
Видавництво: National aviation university
Бібліографічний опис: Holosko S.O. Promotion of journalism blogs in social networks// // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 334-336 P.
Короткий огляд (реферат): Now the journalism – developed branch of human activity, is transformed into the digital world and is competitive in the labor market. To «survive», the media are improving not only technology, but also methods of collecting, processing and disseminating information. Blogging journalism is a universal way of disseminating information, the advantage of which is speed, convenience and mobility.
Зараз журналістика – розвинена галузь людської діяльності, транформується у цифровий світ, і є конкурентоспроможною на ринку праці. Щоб «вижити», засоби масової інформації вдосконалюють не лише технології, а й методи збору, обробки та розповсюдження інформації. Журналістика ведення блогів - це універсальний спосіб розповсюдження інформації, перевагою якого є швидкість, зручність та мобільність.
Опис: 1. . Kuznetsova A. The identity of the blog and the media / A. Kuznetsova // Television and Radio Journalism. – 2013. – Vyp. 12. – P. 117-123 [Electronic resource]. – Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_36 2. Lazareva L. Blog as a modern means of mass communication / L. N. Lazareva // Actual problems of history, theory and practice of artistic culture: collection of scientific papers. – Moscow: Millennium, 2010. - Vyp. 25. - С. 151-159. 3. Mudra I. Classification of journalism blogs / Iryna Mudra // Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Serie: Zhurnalistski nauky. – Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. – No 3. – P. 76-80. 4. Rudik M. Journalist-blogger on the modern information market: secrets of mastery / M. Rudik // Bulletin of Lviv University. Journalism Series. - 2017. – Vyp. 42. – P. 267-272 [Electronic resource]. – Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_ Jur_2017_42_38
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50042
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holosko.pdfconference abstracts295.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.