Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50041
Название: Means of building trusts and persuasions of consumers in advertising
Другие названия: Засоби побудови довіри та переконання споживачів у рекламі
Авторы: Dziuba, Alina Olegivna
Дзюба, Аліна Олегівна
Ключевые слова: trust
довіра
success
успіх
modern advertising
сучасна реклама
consumer
споживач
psychological influence
психологічний вплив
market
ринок
Дата публикации: 2021
Издательство: National aviation university
Библиографическое описание: Dziuba A.O.Means of building trusts and persuasions of consumers in advertising // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 326-328 P.
Краткий осмотр (реферат): Advertising is an integral part of everyone’s life. Trust is a determining factor in the success or failure of an organization, but above all, it is a major factor in human activity. Therefore, an important point in advertising is the establishment of links between producers and consumers, building trust, as well as the ability to persuade consumers.
Реклама є невід’ємною частиною життя кожного. Довіра є визначальним фактором успіху чи невдачі організації, але перш за все вона є головним фактором людської діяльності. Тому важливим моментом у рекламі є встановлення зв’язків між виробниками та споживачами, формування довіри, а також здатність переконувати споживачів.
Описание: 1. KPMG Trustworthy [Electronic resource]. - https://assets.kpmg/content/ dam/kpmg/ua/pdf/2018/12/kpmg-review-magazine-2-2018.pdf 2. Advertising: integration of theory and practice [Electronic resource]. -https://knute.edu.ua/file/MjA=/5b0ade2ee853d700d159b82ce0094ac6.pdf 3. Techniques of psychological influence on the consumer [Electronic resource]. – https://mgn.com.ua/uk/priemy-psixologicheskogo-vozdejstviya-napotrebitelya/ 4. Advertising of chewing gum “Orbit” [Electronic resource]. -https://www. youtube.com/watch?v=qrKZ8z4N81Q 5. Zazymko, O.V., Korol’chuk, M.S., Korol’chuk, V.M. and other (2016), Psihologija reklamy [Psychology ofAdvertising], Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, Kyiv, Ukraine – 384 p. 6. Shuvanov, V.I. (2003), Psihologija reklamy [Psychology of Advertising], Izd-vo “Feniks”, Rostov-na-Donu,Russia – 320 p. 7. Psychology of advertising: a textbook / OV Zazymko and others. Kyiv: KNTEU, 2016- 384 p.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50041
Располагается в коллекциях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dziuba.pdfthe abstracts of the conference294.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.