Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50041
Title: Means of building trusts and persuasions of consumers in advertising
Other Titles: Засоби побудови довіри та переконання споживачів у рекламі
Authors: Dziuba, Alina Olegivna
Дзюба, Аліна Олегівна
Keywords: trust
довіра
success
успіх
modern advertising
сучасна реклама
consumer
споживач
psychological influence
психологічний вплив
market
ринок
Issue Date: 2021
Publisher: National aviation university
Citation: Dziuba A.O.Means of building trusts and persuasions of consumers in advertising // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 326-328 P.
Abstract: Advertising is an integral part of everyone’s life. Trust is a determining factor in the success or failure of an organization, but above all, it is a major factor in human activity. Therefore, an important point in advertising is the establishment of links between producers and consumers, building trust, as well as the ability to persuade consumers.
Реклама є невід’ємною частиною життя кожного. Довіра є визначальним фактором успіху чи невдачі організації, але перш за все вона є головним фактором людської діяльності. Тому важливим моментом у рекламі є встановлення зв’язків між виробниками та споживачами, формування довіри, а також здатність переконувати споживачів.
Description: 1. KPMG Trustworthy [Electronic resource]. - https://assets.kpmg/content/ dam/kpmg/ua/pdf/2018/12/kpmg-review-magazine-2-2018.pdf 2. Advertising: integration of theory and practice [Electronic resource]. -https://knute.edu.ua/file/MjA=/5b0ade2ee853d700d159b82ce0094ac6.pdf 3. Techniques of psychological influence on the consumer [Electronic resource]. – https://mgn.com.ua/uk/priemy-psixologicheskogo-vozdejstviya-napotrebitelya/ 4. Advertising of chewing gum “Orbit” [Electronic resource]. -https://www. youtube.com/watch?v=qrKZ8z4N81Q 5. Zazymko, O.V., Korol’chuk, M.S., Korol’chuk, V.M. and other (2016), Psihologija reklamy [Psychology ofAdvertising], Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, Kyiv, Ukraine – 384 p. 6. Shuvanov, V.I. (2003), Psihologija reklamy [Psychology of Advertising], Izd-vo “Feniks”, Rostov-na-Donu,Russia – 320 p. 7. Psychology of advertising: a textbook / OV Zazymko and others. Kyiv: KNTEU, 2016- 384 p.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50041
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dziuba.pdfthe abstracts of the conference294.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.