Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50017
Назва: Методи агрегації інформації профілів соціальних мереж
Автори: Панченко, Ілля Олександрович
Ключові слова: дипломна робота
користувацька перевага
групова фільтрація
нейронна мережа
аналіз попиту
веб-портал
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Користувачі зазвичай оцінюють лише невелику частину товарів, що є в каталозі, і завдання рекомендаційної системи - узагальнити цю інформацію і передбачити ставлення клієнта до інших товарів, про які нічого не відомо. Іншими словами потрібно заповнити всі незаповнені клітинки на зображенні вище. Шаблони споживання у людей різні, і не обов'язково повинні рекомендуватися нові товари. Можна показувати повторні позиції, наприклад, для поповнення запасу. За цим принципом виділяють дві групи товарів. – повторювані. Наприклад, шампуні або бритвені верстати, які потрібні завжди. ¬Неповторювані. Наприклад, книги або фільми, які рідко набувають повторно.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: доц. Артамонов Є.Б.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50017
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2020_123_Панченко_І_О.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.