Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49978
Назва: Автономія особистості у закладах позашкільної освіти: актуалізація теорії функціональної автономії Гордона Оллпорта
Автори: Мосякова, Ірина
Ключові слова: автономія особистості
позашкільна освіта
самовираження
теорія функціональної автономії
пропріум
гуманістична психологія
мета розвитку особистості
гетерономія
Дата публікації: 15-кві-2021
Видавництво: Кафедра
Бібліографічний опис: Мосякова І. Автономія особистості у закладах позашкільної освіти: актуалізація теорії функціональної автономії Гордона Оллпорта / Ірина Мосякова // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 139-143.
Короткий огляд (реферат): Темою статті є аналіз теорії функціональної автономії Гордона Оллпорта. Система позашкільної освіти спрямована на створення можливості для самовираження вихованців, і тому ідея розвитку культури автономізації особистості у закладах позашкільної освіти є особливо актуальною.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49978
ISBN: 978-617-95078-4-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мосякова.pdf197.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.