Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49819
Название: Діджіталізація психологічного насильства студентської молоді
Авторы: Гордієнко, Катерина Олександрівна
Ключевые слова: діджиталізація
деструктивна поведінка
психологічне насильство
кіберпсихологія
кібербулінг
соціальна структура кібербулінгу
Дата публикации: 15-апр-2021
Издательство: Кафедра
Библиографическое описание: Гордієнко К.О. Діджиталізація психологічного насильства студентської молоді / Катерина Олександрівна Гордієнко // Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної,О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 182-187.
Краткий осмотр (реферат): У даній статті висвітлюються питання кібербулінгу студентському молоді. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та соціальних сервісів загострює актуальність і поширеність проблеми діджиталізації насильства серед студентів, адже булінг у кіберпросторі може визначати психологічний стан, соціалізацію та подальше становлення юнаків та дівчат. Отримані під час подальшого дослідження цієї теми дані зможуть продемонструвати поширеність проблеми, рівень необізнаності студентів, агресії й толерантності до психологічного насилля у Інтернет-мережі.
Описание: 1. Бочелюк В.Й. Діджиталізація як фактор формування когнітивної сфери / Віталій Йосипович Бочелюк // Вісник ХНПУ імені Г. С. Сковороди "Психология". – Харків: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2020. –Вип 62.– С. 87-107. doi:https://doi.org/10.34142/23129387.2020.62.05. 2. Войскунский А.Е. Киберпсихология как раздел психологической науки и практики (рус.) // Universum: Вестник Герценовского университета: журнал. – 2013. –№ 4. – С. 88. 3. Гордієнко К.О. Результати вивчення самоактуалізації студентів у інтимо-сімейній сфері життєдіяльності / Гордієнко К.О. // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1. – К.: НАУ, 2019. – С. 111-112. – Режим доступу: https://dspace.nau.edu.ua/handle/NAU/54095 4. Жерновникова О.А. Діджиталізація в освіті / Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – С. 88-90. 5. Лубенець І.Г. Кібернасильство (кібербулінг) серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів / І. Лубенець // Національний юридичний журнал: теорія і практика. – 2016. – № 3. – С. 178-182. 6. Макарова Е.А. Психологические особенности кибербуллинга как формы интернет-преступления / Е.А. Макарова // Российский психологический журнал. –2016. – №3. – С.293-311. 7. Найдьонова Л.А. Кібербуллінґ або агресія в інтернеті: способи розпізнання і захист дитини / Л.А. Найдьонова // Методичні рекомендації – К.: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2014. – 80 с. 8. Різун В.В. Системи масової комунікації [Електронний ресурс] / В.В. Різун. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1699 9. Самаль Е.В. Особенности самоактуализации личности студента в процессе обучения в ВУЗе / Е.В. Самаль // Психология – будущему России: Материалы I-го съезда психологов. – Ростов н/Д: Феникс, 2007. – Ч.3. – С. 201-202. 10. Столяренко Л.Д. Основы психологии / Людмила Дмитриевна Столяренко. – Ростов н/Д: Феникс, 2003. – 686 с. 11. Aiken, M. (2017) The Cyber Effect: An Expert in Cyberpsychology Explains How Technology Is Shaping Our Children, Our Behavior, and Our Values–and What We Can Do About It. Spiegel & Grau (2017, June). 12. Iatsyshyn, A.V., Kovach, V.O., Romanenko, Y.O., Deinega, I.I., Iatsyshyn, A.V., Popov, O.O., Kutsan, Y.G., Artemchuk, V.O., Burov, O.Yu., Lytvynova, S.H. (2020). Application of augmented reality technologies for preparation of specialists of new technological era. CEUR Workshop Proceedings. pp. 181-200. 13. Kent, L.N. (2018). Cyberpsychology: An Introduction to Human-Computer Interaction. Cambridge University Press (2017, November) 14. Kowalski, R.M., Limber, S.P., & Agatston, P.W. (2008). Cyber bullying: Bullying in the digital age. Malden, MA: Blackwell 187 15. Mehari K.R., Farrell A.D., Le Anh-Thuy H. (2014) Cyberbullying among adolescents: Measures in search of a construct. Psychology of Violence. 4 (4), 399-415. 16. Wigderson S., Lynch M. (2013) Cyber- and traditional peer victimization: Unique relationships with adolescent well-being. Psychology of Violence, 3 (4), 297-309. 17. Zinovieva, I.S., Artemchuk, V.O., Iatsyshyn, A.V., Popov, O.O., Kovach, V.O., Iatsyshyn, A.V., Romanenko, Y.O., Radchenko, O.V. (2021). The use of online coding platforms as additional distance tools in programming education. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (1).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49819
ISBN: 978-617-95078-4-7
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень" 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гордієнко К.О.pdf536.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.